Kan ej ladda upp bilder

Info från Frazze om hans hemsida Karlsborgs Hamn
Knapsu
Medlem
Medlem

Kan ej ladda upp bilder

Inläggav Knapsu » sön 30 jun 2013, 10:59

När jag är inloggad så kan jag ej ladda upp bilder på Karlsborgshamn.se. Däremot går det bra om jag ej är inloggad. Tillika kan jag ej döpa filerna jag (oinloggad) laddat upp eller skriva kommentarer till dem.
Eller är det bara jag som är dum? ???

Holger
Administratör
Administratör

Re: Kan ej ladda upp bilder

Inläggav Holger » mån 01 jul 2013, 12:00

Knapsu skrev:När jag är inloggad så kan jag ej ladda upp bilder på Karlsborgshamn.se. Däremot går det bra om jag ej är inloggad. Tillika kan jag ej döpa filerna jag (oinloggad) laddat upp eller skriva kommentarer till dem.
Eller är det bara jag som är dum? ???

Ladda upp bilder som gäst? Hur gör du det?

Och menar du karlsborgshamn.se eller norrbottenshamnar.se?

Knapsu
Medlem
Medlem

Inläggav Knapsu » mån 01 jul 2013, 12:20

Som framgår i inlägget så menar jag webbsidan Karlsborgshamn.se. Som den här tråden skall avhandla Och, ja man kan ladda upp bilder där utan att vara inloggad men tydligen INTE om man är inloggad.

Holger
Administratör
Administratör

Inläggav Holger » mån 01 jul 2013, 12:22

Okej! Då får Frazze svara på detta!

Användarvisningsbild
Frazze
Global moderator
Global moderator

Inläggav Frazze » tis 02 jul 2013, 09:53

Jag har ändrat en del inställningar i fotoalbumet och nu borde det funka att ladda upp och kommentera bilder för registrerade användare.

Jag hade stora problem tidigare med att "spammare" registrerade sig och fyllde kommentarsfälten med olika sorters propaganda och reklam och jag fick
lägga ned mycket tid på att rensa bort allt skit. Jag begränsade därför möjligheten att fritt registrera sig och råkade samtidigt blockera möjligheten för användare
att ladda upp filer.

Eftersom det inte är uppladdningen av bilder som är problemet utan kommentarerna så är det fortfarande möjligt att ladda upp bilder utan att logga in men det går inte
att kommentera eller ändra filinformation.

Återgå till "Karlsborgshamn.se"